Pyramid Business Studio är ett heltäckande affärssystem som hjälper företag att effektivt hantera ekonomi, lager, produktion och försäljning.
Pyramids programsvit är byggda för att fungera till alla typer av företag,
- Nova Office
Till er som inte har så stort behov av affärssystem men ändå vill kunna lägga order och fakturera med Pyramids styrkor och med direktbokföringen kunna ha en bra resultatuppföljning. Nova Office är helt webbaserat och finns även för din mobil.
- Pyramid Business Studio
Onprem lösningen som kan innehålla alla moduler - finns även i Mobilen och i Webb
Pyramid Business studio går även köpa som Cloudlösning, där kan du styra användarantalet per månad och därmed öka upp licenser vid t.ex högsäsong utan att behöva betala för den tid då dom inte används.
- Studio Business
Den senaste SaaS som släpps under 2024, den bygger på Pyramid Business Studio så vana användare känner igen sig. Samma funktionalitet men endast i Webb och mobilen.
Kontakta oss om ni har ni frågor om Pyramids olika lösningar!
Full kontroll i alla lägen
Pyramid är ett komplett affärsystem som innehåller allt från redovisning och logistik till CRM och e-handel, utvecklat för att passa många olika branschers
behov och önskemål.
Frisående moduler sammanfogas till ett system med hög kompetens, för både mindre och medelstora företag. Med en välutvecklad funktionalitet och ett lättarbetat gränssnitt, möter affärssystemet Pyramid den nya tidens behov inom ekonomi, information och verksamhets- och beslutstöd.
Alla pyramids versioner går att anpassa för ert behov, nedan finns ett utdrag av alla moduler som är valbara.
Spara tid med Pyramid Redovisning och gör redovisningen enkel och arbetsbesparande. Med effektiva sökverktyg tar du snabbt fram den information som önskas för din verksamhet!
Med Pyramid Leverantörsreskontra har du tillgång till många funktioner som förenklar ditt arbete och gör det mindre tidskrävande!
Har du behov av ett heltäckande orderflöde som både ska vara funktionsrikt men samtidigt kunna erbjuda enkla flöden? Då är Pyramids basmodul Order/Lager/Inköp helt rätt för dig.
Har du behov av ett heltäckande verksamhetsstöd som kopplar samman alla delar i din verksamhet. Då är Pyramids CRM helt rätt för dig.
Med Pyramid Fakturering kan du fakturera hur du vill och när du vill. Samlingsfakturera, fakturera i förskott (aconto), fakturera en och en eller kontraktsfakturera periodiskt. Din verksamhet och dina kunder bestämmer hur.
Företag som hanterar egentillverkat material, inköpta varor, tjänster och debiterbar tid behöver en bra projekthantering. Nyckeln till ett lönsamt projekt är att veta hur det går. Med Pyramid Projekt har du full kontroll hela vägen!
Materialplanering är grunden för att hantera tillverkningsorder och strukturer bestående av material, halvfabrikat och operationer. Tillverkningsordrar kan med automatik skapas från kundorder, behovsanalys eller av andra tillverkningsorder. Produkter kan priskalkyleras och förkalkylen kan enkelt jämföras med efterkalkylen och uppdateras.
Vill du veta mer om Pyramid och Pyramids moduler
kontakta oss så hjälper vi er
Pyramid Phone, modulen möjliggör uppkoppling med mobiltelefonen. Tilläggsmoduler finns för att utöka funktionaliteten.
PDA, finns i tre versioner, Lager, Tillverkning och order. Förenklar hanteringen på lagret. PDA har även integrationer med bl.a TA-kopplingen.
Prisinläsning, Sätt upp mallar för prisinläsning. Läs in direkt eller schemalägg när priserna ska börja gälla.
Konfigurator, Skapa en order eller en tillverkningsprodukt utefter val för produktens sammansättning.
Reklmation, Hantera kund och leverantörsreklamationer direkt i Pyramid, få statistik på vad som är fel och vilken åtgärd som görs. Skapa upp nya inköp eller ny leverans till kunden.
Mobil arbetsorder, med denna modul kan era servicetekniker sköta allt i mobiltelefonen eller er säljare kan lägga order direkt hos kunden.
Statistik, Med denna modul kan man definera vilken statistik som ska sparas ner vid t.ex orderläggning eller fakturering.
Tidrapportering, Stämpla era tider i Pyramid och överför till löneprogrammet med vår integration för Visma, Kontek eller Hogia.
Uthyrning, modul för att planera och hyra ut, systemet räknar ut hur länge artikeln har varit uthyrd och vad debiteringen blir.
Access Link, ODBC-koppling, möjliggör att hämta data till excel eller Power Bi via gateway.
Autogiro, låt era kunder betala enklare!
Behörighet, begränsa åtkomst i Pyramid för användarna.
Betalkort, Integrera din kortläsare i Pyramid Kassa.
E-faktura Kund, digitala fakturor till era kunder.
E-faktura Leverantör, Ta emot fakturor digitalt. Komplettera med OCR-tolkning.
E-handel, komplett e-handel med Nets och klarna integrationer. Styrs helt från Pyramid!
E-säljare, Låt era säljare visa ert utbud och lägga order på en surfplatta, eller lämna en platta hos er kund för snabb orderläggning.
Flerlager, hantera olika arbetsställen och lagerställen i Pyramid.
Företagsupplysning, gör kreditkontroll eller aktivera bevakning av era kunder och leverantörer.
Giroutbetalning, Betala era fakturor via fil till banken, Fungerar både på inhemska och utländska faktuor och med de flesta bankerna.
Grafisk planering, Hjälper er att planera era jobb, resurser eller hålla koll på er tillverkning.
Import, Importera Order, Prislistor, Bokföring eller skapa egna importfunktioner. En bra hjälp när man har fler system som måste prata med varandra.
Inventarier, Håll koll på era inventarier kostnader och avskrivningstider.
Kassa, Komplett kassa för er butik, Nyhet, under 2024 släpps uppdaterad kassamodul!
TA-koppling, Boka transport direkt i Pyramid, få sedan spårningslänken sparad på order/projektet och skapa aviseringar till era kunder.
Miljöavgifter, Säljer ni varor som har miljöavgifter eller servar ni och vill ta betalt för förbrukningsmaterial med automatik, det kan denna modul hjälpa er med.
Mobil arbetsorder, med denna modul kan era servicetekniker sköta allt i mobiltelefonen eller er säljare kan lägga order direkt hos kunden.
Vill du veta mer vad Addforce kan göra för dig och ditt företag?